انجام پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مشاوره خانواده

مسائل مرتبط با زندگی زناشویی می تواند دغدغه بسیاری از خانواده ها باشد چرا که همواره تاثیرگذاری خودش را نشان داده است و خانواده ها نیز در این زمینه حواشی زیادی را داشته اند.

دانشجویان نیز برای انتخاب موضوع پروپوزال پایان نامه نویسی باید بدانند که در زمینه های مختلف خانوادگی همواره نظریاتی وجود دارد که باید برای انتخاب عنوان پروپوزال پایان نامه آن را در نظر داشته باشند .

در اینجا به بخشی از یک متن تخصصی اشاره خواهیم کرد که تفسیر چند مثال برای روشن ساختن ابعاد صمیمیت زناشویی است؛ که می تواند گامی برای شروع ایده پردازی شما برای انتخاب موضوع پروپوزال پایان نامه باشد:

تعامل بین ژان و ویکتور از صمیمیت جسمی، معنوی و روانشناختی تشکیل شده بود و از سوی دیگر جین و کودی چگونگی صمیمیت جنسی را نشان دادند که اغلب با صمیمیت تفریحی همراه می باشد.

اگر چه ماتیو و کیت احساس دوست داشتن و مراقبت خود را که نوعی صمیمیت جسمی است به صورت کلامی بیان نمیکردند ولی کاملاً واضح است که از احساساتی عمیق و حساس نسبت به یکدیگر برخوردار میباشند.

کتی و رابرت که دیدگاههای خود را با یکدیگر در میان می گذاشتند نیز به نوعی درگیر تبادل صمیمیت بودند حتی وقتی که با یکدیگر اختلاف نظر داشتند.

در این مثال دیدیم که چگونه همدلی، احترام و جایگزینی نقش به گونه ای کامل و رشد یافته بخشهای اصلی یک رابطه واقعی و صمیمی را تشکیل می دهند.

جورج و سارا نیز درگیر یک تعامل صمیمی عاطفی بودند. ذکر این نکته ضروری است که در یک رابطه صمیمی تنها افکار و احساسات مثبت بیان نمی شوند.

جورج و سارا با اینکه افکار و احساسات منفی خود را بیان میکردند ولی با این حال ارتباطشان هنوز صمیمی بود.

در مثال آخر، جیمز و کونیا برای لحظاتی هر چند کوتاه با یکدیگر صمیمیت معنوی داشته صمیمیت به عنوان یک نیاز اساسی در انسان مفهوم سازی می شود.