پروپوزال سمینار و روش تحقیق همراه با پنج فصل

عنوان پروپوزال و پایان نامه : تأثیر تماشای انیمیشن مشوق نقاشی بر نقاشی های کودکان پیش دبستانی

شامل همه قسمت های یک پروپوزال استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها – روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری – ملاک ورود و خروج – ابزار - روش اجرا - روش تجزیه و تحلیل اطلاعات - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 28 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 210 صفحه


انواع خطوط در نقاشی برای کودکان

خط مستقيم .
خط زيگزاگ .
خط موج دار .
خط نقطه دار .
خط مستقیم: شامل سه نوع خط، خطوط عمودی (عمودی)، خطوط افقی و خطوط مورب، خطوط عمودی و افقی با قرار گرفتن در یک راست مشخص می شوند و مایل یا منحنی نیستند، در حالی که خطوط مورب با رسم یا خط افقی و عمودی نسبتاً متفاوت هستند، به صورت مورب کشیده می شوند و تا زمانی که شکل خط در ذهن شما روشن شود، آن هم مستقیم است اما عمودی یا افقی نیست.

خط مستقیم

خط زیگزاگ: متخصصان خاطر نشان کردند که این نوع خطوط خطوط مورب با یکدیگر در هم تنیده اند و به یک سری خطوط متصل به یکدیگر تبدیل شدند تا اینکه شکلی (شکل زیگزاگ یا زیگزاگ) را تشکیل می دهند و هر از این نوع خطوط استفاده کند، ممکن است مضطرب باشد یا احساس بی خوابی کند.


خط زیگزاگ

خط موجدار یا خمیده: نام این خط دقیق ترین ویژگی های خود را آشکار می کند، چرا که خطی است که با انحنا یا undulation مشخص می شود، بر خلاف خطوط مستقیم، همان طور که جهت های متغیر هستند، و گاهی خطوط مارپیچی نامیده می شوند و آن خطوط احساس آرامش و رضایت را در فرد آشکار می کنند.

خط موج دار

خط نقطه چین: خط ردیابی نامیده می شود، و از این خط استفاده می شود به طوری که کودک یاد می گیرد که چگونه نگه داشتن مداد را کنترل کند، این خط مانند راهنمای کودک است و کودک در حین ردیابی این خط سرعت خود را کند می کند و قلم را به شدت نگه می دارد و در عین حال خط را که روی کاغذ می نویسد به دقت زیر نظر دارد و این نوع خط باعث می شود کودک بتواند نامه بنویسد و با آموزش کودک روی این خط قادر خواهد بود منحنی هایی را برای حروف و اعداد ترسیم کند.

خط نقطه چین

سن کودک و خطوط نقاشی
خط اولی که کودک می تواند بکشد یک خط عمودی است.
پس از اینکه کودک از دو سال و نیم بیشتر شد، خط افقی را ترسیم خواهد کرد.
علاوه بر این، هنگامی که کودک به دو سال و نیم سالگی می رسد، ممکن است دایره ای ناقص ترسیم کند.
در سه سالگی کودک استاد می شود که دایره ای ترسیم می کند.
کودک از سه تا چهار سالگی می تواند صلیب و یک مربع بکشد.
پس از چهار سالگی کودک خطوط مورب و خمیده ای ترسیم می کند.

اگر کودکی بخواهد مثلث بکشد، در پنج سالگی می تواند این کار را انجام دهد.

او در شش سالگی قادر است شکل الماس را ترسیم کند.
اهمیت نقاشی برای کودکان
مهارت هاي حرکتي .
توسعه شناختي .
تخليه احساسي سالم .
فانتزی.
مهارت هاي قبل از نوشتن .
حافظه.
حل مسئله .
نفس.
مهارت های حرکتی: یکی از مهم ترین مزایای طراحی برای کودکان این است که برای تقویت عضلات دست ها و انگشتان دست که از نظر اندازه کوچک هستند، علاوه بر تقویت عضلات کل بازوها کار می کند و متخصصان توضیح دادند که تقویت مهارت های حرکتی ناشی از تمرین نقاشی، پیش دبستانی برای یادگیری نوشتن کودک در زمان بعد خواهد بود.

رشد شناختی: مغز کودک در اوایل کودکی با شکل گیری انتقال دهنده های عصبی به سرعت مشخص می شود، زیرا کودک در حین ترسیم از حواس خود استفاده می کند و این به او کمک می کند تا عمیقاً فکر کند و به همین دلیل نقاشی هایی که کودکان ترسیم می کنند به عنوان راهنمای متخصصان برای آشکار کردن مراحل رشد فکری خود عمل خواهد کرد.

تخلیه عاطفی سالم: طراحی برای کودکان بسیار مفید است، چرا که به آنها کمک می کند تا خلق و خوی و احساسات فعلی خود را بیان کنند، شاید کودک نقاشی های خاصی ترسیم کند که مشکلی را در زندگی اش بیان می کند و این سناریوی کشیده شده در مقاله اهمیت و معنی خواهد داشت، شاید کودک نحوه بحث بزرگسالان با او را از طریق نقاشی ها بیان کند.

خیال: کودک در حین کشیدن از تخیل حاصلخیز خود استفاده می کند، دانستن این که این تخیل آزاد خواهد بود و هیچ محدودیتی وجود ندارد که او را زندانی کند، و این به کودک آزادی ترسیم خواهد داد و پس از پایان نقاشی، شما باید با آنها در مورد نقاشی هایی که در کاغذ کشیدند بحث کنید و اغلب کودک خواهد آمد و خود را در مورد داستانی که باعث شد او آن نقاشی را ترسیم کند به شما بگوید و اگر کودک را در نقاشی رها کنید و او را تصور کنید و ایجاد کنید، این رفتار ممکن است نوشتن خلاقانه را توسعه دهد یا او را در زمینه های علم و فناوری برتر کند.

مهارت های پیش از نوشتن: ترسیم و استفاده از ابزارهای آن، کودک را برای تمرین نوشتن بعداً آماده می کند زیرا مهارت ها و تجربیات زیادی را از طریق تمرین نقاشی کشف خواهد کرد، متوجه قدرت انگشت و توانایی او در نگه داشتن قلم، درک و تفسیر تصاویری خواهد شد که خواهد دید و ممکن است او نیز بتواند از دست هایش با هم استفاده کند و می تواند با چیزها بازی کند.

حافظه: کودکان در حین نقاشی ممکن است از خاطرات خود استفاده کنند، به این معنی که ممکن است به اتفاقاتی که تجربه کرده اند و تصاویری که در طول آن اتفاقات می دیدند فکر کنند و این خاطراتی که در گذشته زندگی می کردند و از آن عبور می کردند ممکن است دوباره بیرون بیایند یا از طریق نقاشی های مختلف شان آن ها را نمایندگی کنند و به همین دلیل کشیدن برای کودکان در سنین پایین باعث می شود که بتوانند وقایع داستان ها و داستان های مختلف را بازگفته باشند.

حل مسئله: کودک در حین تمرین نقاشی به پرسش های متعددی می افتد، از جمله: در این رسم از چه رنگ هایی استفاده خواهم کرد؟، و چگونه می توانم حیوان خاصی را ترسیم کنم؟و وقتی به این پرسش ها می افتد، باید راه حل های مناسبی برای آن ها پیدا کند و به همین دلیل ترسیم برای کودکان در توسعه مهارت حل مسئله شان مفید است.
اعتماد به نفس: مادر باید به کودک آزادی قرعه کشی بدهد، به این معنا که او نقاشی های خاصی را به او تحمیل نمی کند، بلکه باعث می شود آزادانه و با اعتماد به نفس آنچه را که می خواهد ترسیم کند انتخاب کند و چیزی که در ذهنش تصور می کند و می خواهد به شکل نقاشی در کاغذ بیرون بیاید، و این رفتار مناسب به رشد درست کودکان کمک خواهد کرد و وقتی کودک نقاشی را به پایان می رسد، باید خوشحال باشد و به او نشان دهد که به طوری که اعتماد به نفس به دست آورد، و هیچ اعتراضی به بحث و گفتگو وجود ندارد. پسرت در مورد نقاشي هايي که کشيده تا احساس اعتماد به نفس کنه و از کاري که کرده راضي باشه .

تجزیه و تحیل گرافیک کودکان

نقاشی یکی از وسایل مهم برای دانستن آنچه در اعماق کودک می جریان دارد، شما بیشتر در مورد شخصیت و ترس های او یاد بگیرند و رویاهای او چیست؟, و چه کابوس او تماشا?, نقاشی باعث می شود شما می دانید چه خبر است در ذهن کودک و آنچه او احساس می کند?, در آغاز شما باید چیزی مهم می دانم, که این است که کودکان زن عاشق نقاشی های دایره ای و کشیدن قلب و گل سرخ, در حالی که کودکان مرد تمایل بیشتری به رسم خطوط مستقیم, که آنها را هل می دهد به رسم اتومبیل دختران نیز دوست دارند از رنگ های شاد گرم مانند صورتی استفاده کنند، در حالی که پسران ترجیح می دهند از رنگ های دیگری مانند آبی استفاده کنند.

استفاده از رنگ ها در نقاشی ها حامل مفهوم ها و تفسیرهای بسیاری از شخصیت های کودکان است، به این معنی که کودکی که از سیاه استفاده می کند کنترل را دوست دارد، در حالی که کودکی که از آبی استفاده می کند کودکان را دوست دارد و از بودن با آن ها لذت می برد همان طور که دوست دارد از اطرافی ها مراقبت کند و رنگ رایج در نقاشی های کودکان قرمز است، در حالی که کودکی که در نقاشی هایش از صورتی استفاده می کند تشنه عشق و توجه است و کودکی که باهوش است از زرد استفاده خواهد کرد، در حالی که کودک هنری است. از رنگ سبز استفاده می شود.

صفحه نقاشی به دو بخش راست و چپ تقسیم می شود و کودک اگر در قسمت راست صفحه ترسیم کند، به مادرش و مراقبت از او پیوند می دهد، علاوه بر این که بخش چپ برای خاطرات و گذشته کودک است، در حالی که بخش راست صفحه پدر را بیان می کند و کودک که در این بخش از صفحه ترسیم می کند ممکن است نیاز به برقراری ارتباط با دیگران داشته باشد.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: 103


دانلود این فایل پس از پرداخت امکان پذیر است.

قیمت : 42500 تومان

خرید از این سایت کاملا امن و تحت نظارت بانک مرکزی است.


دسته بندی موضوعی نمونه پروپوزال های آماده ویژه درس روش تحقیق

پروپوزال های روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی

پروپوزال های روانشناسی مشترک همه گرایش ها

پروپوزال های روش تحقیق روانشناسی

پروپوزال های روانشناسی تربیتی

پروپوزال های روانشناسی بالینی

پروپوزال های روانشناسی عمومی

پروپوزال های روانشناسی کودکان استثنایی

پروپوزال های روانشناسی صنعتی سازمانی

پروپوزال های علوم تربیتی

پروپوزال های مدیریت آموزشی

پروپوزال های ارشد مشاوره

پروپوزال های مدیریت

پروپوزال های مدیریت بازرگانی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بین الملل

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی داخلی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی مالی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی

پروپوزال های مدیریت دولتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت دولتی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی مالی

پروپوزال های مدیریت اجرایی

پروپوزال های مدیریت اجرایی استراتژیک

پروپوزال های مدیریت اجرایی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت صنعتی

پروپوزال های مدیریت صنعتی مالی

پروپوزال های مدیریت صنعتی تولید

پروپوزال های مدیریت صنعتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت مالی

پروپوزال های مدیریت منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت بیمه

پروپوزال های مدیریت فناوری اطلاعات

پروپوزال های مدیریت جهانگردی

پروپوزال های مدیریت سیستم اطلاعاتی

پروپوزال های مدیریت تکنولوژی

پروپوزال های مدیریت MBA

پروپوزال های حساداری

پروپوزال های ارشد حسابداری

پروپوزال های پرستاری

پروپوزال های ارشد پرستاری

پروپوزال های تربیت بدنی

پروپوزال های تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی

پروپوزال های تربیت بدنی رفتار حرکتی

پروپوزال های تربیت بدنی مدیریت ورزشی

پروپوزال های ادبیات فارسی

پروپوزال های زبان و ادبیات فارسی