دانلود نمونه پایان نامه ارشد رشته حقوق

عنوان پایان نامه: اختلافات حقوقی قراردادهای ساخت و ساز دستگاه های دولتی

اختلافات قراردادهای دولتی فسخ نادرست ما به نمایندگی از هیئت توسعه سرمایه ایلینویز، آژانس مدیریت ساخت و ساز برای ساخت و ساز و نوسازی ساختمان ها و تأسیسات دولتی ایالت ایلینویز، با پیمانکارانی که از کار ساخت و ساز انجام شده در تأسیسات اصلاحی ایلینویز به وجود آمده بودند، با موفقیت مذاکره کردیم. پیمانکاران ادعا کردند که هیئت توسعه سرمایه ایلینوی به اشتباه پیمانکاران را پس از تکمیل جزئی ساخت تأسیسات اصلاحی خاتمه داد. در حل و فصل اختلافات برای مشتری خود، ما اظهار داشتیم که هیئت توسعه سرمایه ایلینویز برای سهولت، با استفاده از مقررات فدرال اکتساب در مورد فسخ برای راحتی، برای حمایت از استدلال های ما، پیمانکاران را فسخ کرده است. در نتیجه، طرفین توانستند دعاوی طرفین را که از طرف پیمانکاران مطرح شده بود، به نتیجه برسانند.

کار معیوب یک مشتری توسعه‌دهنده/پیمانکار از ما خواسته شد تا یک اختلاف را حل کنیم و به پایان ساخت یک ساختمان مسکونی عمومی چند واحدی در شهر شیکاگو کمک کنیم. پس از یک سری مذاکرات فشرده، ما یک طرح اصلاحی مشترک را تدوین کردیم که مستلزم همکاری و مشارکت همه طرف های ذینفع بود. در نتیجه، ساکنان شکایت خود را رد کردند و همه طرف ها با هم همکاری کردند تا نقص های ادعا شده را برطرف کنند. ما نماینده یک توسعه‌دهنده در مناقشه پرمخاطبش با CTA در مورد پرداخت هزینه زیرساخت برای CTA برای افتتاح ایستگاه قطار سریع‌السیر با خدمات پرسرعت به فرودگاه‌های Midway و O'Hare بودیم. ما با موفقیت در مورد توافق حل و فصل با CTA مذاکره کردیم. ما نماینده بزرگترین تولید کننده سیستم های لوله کشی پیش عایق در آمریکای شمالی، در اختلافش با دانشگاه ایالتی اوهایو، در میان سایر طرف ها، در مورد علت خرابی لوله بخار معلق در زیر پل وودی هایس پس از یک سال بهره برداری بودیم. وکلای ما در اختلاف با یک پیمانکار مکانیکی بر سر نشت ادعایی در لوله نصب شده در پایگاه گارد ملی هوایی در می سی سی پی، وکالت سازنده و تامین کننده لوله های دوجداره مهار سوخت را بر عهده داشتند.

این پرونده در دادگاه فدرال در می سی سی پی مطرح شد و شامل سپرده گذاری افسران قراردادی و بررسی برخی موضوعات تحت قانون تدارکات فدرال بود. ادعای خسارت ناشی از حذف بتن باند، حفاری مجدد، تعمیر و جایگزینی اتصالات نشتی در لوله است. وکلای ما وکالت سازنده و تامین کننده لوله دوجداره FRP برای گرمایش منطقه ای را در اختلاف با یک پیمانکار مکانیکی بر سر نشتی ادعایی در لوله نصب شده در پایگاه نیروی هوایی در آلاسکا داشتند. این پرونده که ادعا می‌کرد خسارات ناشی از حفاری مجدد، تعمیر و جایگزینی اتصالات نشتی لوله در دادگاه فدرال آلاسکا مطرح شد و با میانجیگری حل شد. شرکت ما از همان مشتری در یک مشاجره پیچیده طراحی و نقص ساختمانی دفاع کرد که در آن Regents دانشگاه کالیفرنیا بیش از 32 میلیون دلار خسارت ادعا کرد.

این شکایت شامل خرابی سیستم توزیع زیرزمینی پردیس Mission Bay دانشگاه کالیفرنیا بود که به دفاتر دانشگاه، آزمایشگاه‌ها و ساختمان‌های کلاس درس خدمات می‌داد. علاوه بر رسیدگی به اختلافات پیچیده بیمه، دفاع از این موضوع شامل اختلافات واقعی و حقوقی گسترده ای از جمله مسئولیت طراحی سیستم لوله کشی، مسائل علیت و میزان خرابی لوله بود. تیم ما با موفقیت یک پیشنهاد برای یافتن تسویه حساب حسن نیت را به چالش کشید تا از عواقب مسئولیت تضامنی به عنوان آخرین متهم نام برده در یک دعوی چند میلیون دلاری جلوگیری شود. این، اعتراضات پیشنهادی ما با موفقیت از یک پیمانکار عمومی در اعتراض به یک پروژه ساخت و ساز عمومی در مقابل وزارت حمل و نقل آریزونا و هیئت حمل و نقل ایالتی آریزونا دفاع کردیم. در این مورد، نفر دوم پایین‌ترین پیشنهاد نسبت به اعطای پروژه بزرگراهی به ارزش 22 میلیون دلار به مشتری ما اعتراض کرد و استدلال کرد که مشتری ما مقررات مناقصه ایالتی را رعایت نکرده است و بنابراین به عنوان پیشنهاد دهنده غیرمسئول و غیر پاسخگو معرفی شده است.

ما برای غلبه بر این اتهامات و متقاعد کردن هیئت حمل و نقل ایالتی برای اعطای قرارداد به مشتری ما به کد تدارکات دولتی، مشخصات استاندارد ایالتی و سایر مقررات تکیه کردیم. ما همچنین به مشتریان خود در اعتراض به اعطای قراردادهای ساخت و ساز عمومی به طرف های دیگر کمک کرده ایم. به عنوان مثال، ما یک اعتراض پیشنهادی را برای جلوگیری از اعطای پروژه ساخت بزرگراه 39 میلیون دلاری توسط وزارت حمل و نقل نیومکزیکو به یک پیمانکار عمومی دیگر، علیرغم وضعیت ظاهری مشتری ما به عنوان کمترین پیشنهاد دهنده، آغاز کردیم. با توجه به دخالت وجوه فدرال، این موضوع نیازمند دانش و استفاده از قوانین و مقررات فدرال، از جمله قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا، و قوانین و مقررات ایالتی بود. قانون ادعاهای دروغین ما با موفقیت به نمایندگی از یک پیمانکار تخصصی نیوجرسی در یک مناقشه نادرست فسخ و تاخیر با اداره بزرگراه ایالت ایلینویز نمایندگی کردیم. این دعوا در دادگاه ایالتی ایلینویز در جریان بود و در یک کنفرانس حل و فصل در آستانه محاکمه حل شد.

ما با موفقیت نماینده یک توسعه‌دهنده املاک کالیفرنیا در یک اختلاف با پیمانکار عمومی آن در رابطه با هزینه‌های بیش از حد، خسارت‌های تاخیر و نقض احتمالی قانون ادعاهای نادرست کالیفرنیا در ساخت انواع بهبودهای عمومی، از جمله خط اصلی آب برای یک واحد مسکونی 3000+ بودیم. توسعه. دستمزدهای غالب وکلای ما وکالت یک مقام محلی مسکن را در یک رسیدگی اداری برای محروم کردن یک پیمانکار فرعی سنگ تراشی که لیست حقوق و دستمزد را جعل کرده و مقررات دیویس-بیکن را نقض کرده بود، نمایندگی کردند. پیمانکار منع شد و این اقدام اولین اقدام در نوع خود برای این مقام بود و سابقه ای را برای رسیدگی های مشابه در آینده ایجاد کرد.


مشخصات این پایان نامه:
عنوان پایان نامه: اختلافات حقوقی قراردادهای ساخت و ساز دستگاه های دولتی
موارد قابل استفاده از این پایان نامه: آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی – برای درس روش تحقیق و سمینار و کلیه امور پژوهشی مرتبط
شامل همه قسمت های یک پایان نامه استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری– ابزار - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحه : 27 صفحه پروپوزال / 147 صفحه پایان نامه

هدیه ویژه : این پایان نامه به همراه فایل کامل پروپوزال می باشد. بعد از پرداخت پروپوزال و پایان نامه را دریافت می کنید.


کد فایل : 81


دانلود این فایل پس از پرداخت امکان پذیر است.

قیمت : 42500 تومان

خرید از این سایت کاملا امن و تحت نظارت بانک مرکزی است.


دسته بندی موضوعی نمونه پروپوزال های آماده ویژه درس روش تحقیق

پروپوزال های روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی

پروپوزال های روانشناسی مشترک همه گرایش ها

پروپوزال های روش تحقیق روانشناسی

پروپوزال های روانشناسی تربیتی

پروپوزال های روانشناسی بالینی

پروپوزال های روانشناسی عمومی

پروپوزال های روانشناسی کودکان استثنایی

پروپوزال های روانشناسی صنعتی سازمانی

پروپوزال های علوم تربیتی

پروپوزال های مدیریت آموزشی

پروپوزال های ارشد مشاوره

پروپوزال های مدیریت

پروپوزال های مدیریت بازرگانی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بین الملل

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی داخلی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی مالی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی

پروپوزال های مدیریت دولتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت دولتی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی مالی

پروپوزال های مدیریت اجرایی

پروپوزال های مدیریت اجرایی استراتژیک

پروپوزال های مدیریت اجرایی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت صنعتی

پروپوزال های مدیریت صنعتی مالی

پروپوزال های مدیریت صنعتی تولید

پروپوزال های مدیریت صنعتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت مالی

پروپوزال های مدیریت منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت بیمه

پروپوزال های مدیریت فناوری اطلاعات

پروپوزال های مدیریت جهانگردی

پروپوزال های مدیریت سیستم اطلاعاتی

پروپوزال های مدیریت تکنولوژی

پروپوزال های مدیریت MBA

پروپوزال های حساداری

پروپوزال های ارشد حسابداری

پروپوزال های پرستاری

پروپوزال های ارشد پرستاری

پروپوزال های تربیت بدنی

پروپوزال های تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی

پروپوزال های تربیت بدنی رفتار حرکتی

پروپوزال های تربیت بدنی مدیریت ورزشی

پروپوزال های ادبیات فارسی

پروپوزال های زبان و ادبیات فارسی