شامل همه قسمت های یک پروپوزال استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها – روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری – ملاک ورود و خروج – ابزار - روش اجرا - روش تجزیه و تحلیل اطلاعات - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 22 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 100 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


این واقعیت که پسران حتی در دوران کودکی بسته به هورمون هایی که در رحم در معرض آن قرار می گیرند با دختران متفاوت هستند، به عنوان مثال: دختران از هنگام تولد علاقه بیشتری به افراد و چهره ها از خود نشان می دهند که ممکن است توضیح دهد چرا دختران جوان تمایل به بازی با اسباب بازی دارند در حالی که پسران جذب قطار و کامیون می شوند، دختران نیز تمایل دارند زود صحبت کنند و به همین دلیل ممکن است ترجیح دهند وانمود کنند که بازی می کنند و خیال پردازی می کنند.
از سوی دیگر پسرها با توده عضلانی بیشتری به دنیا می آیند که ممکن است به همین دلیل از نظر جسمی نسبت به دختران فعال هستند.
این بدان معنا نیست که کوچک شما از زمان تولد در کلیشه های جنسیتی قفل شده است، بنابراین پر کردن جعبه اسباب بازی فرزندتان با اسباب بازی های نامعین جنسیتی (و جنس مخالف) ایده خوبی است.

بازی های آموزشی کودکان:

ممکن است این گفته را شنیده اید که کودکان مانند اسفنج هستند و این موضوع به ویژه برای کودکان بین یک تا سه سالگی صادق است، بنابراین با یکی از این بازی های آموزشی خاص شروع کنید:
سیمون بازی می گوید:
بازی ای که شما می توانید با یک فرد یا گروهی از کودکان بازی کنید، یک بازی کلاسیک است که به کودکان می آموزد که چگونه دستورالعمل ها را دنبال کنند.

شما سیمون هستید و بچه ها باید کاری را که می گویید انجام دهند: دستور دهید «سیمون می گوید به دست زدن به دست هایتان! و بچه شما باید اعدام، مطمئن شوید که دستورات سرگرم کننده بیش از حد، انجام رقص احمقانه و تکان دادن گوش خود را، پرش مانند قورباغه! این بازی برای آموزش کودکان خردسال نام اعضای بدن آنها بسیار عالی است.

یکی برای تو و دیگری برای من:

این بازی مناسب برای کودکان نوپا است، به آنها آموزش برای به اشتراک گذاشتن شمع از چیزهایی مانند مداد رنگی و یا دکمه ها و از او بخواهید آنها را بین شما توزیع در حالی که او می گوید "یکی برای شما، یکی برای من" مطمئن شوید که هر یک از شما یک کاسه برای نگه داشتن مجموعه های در حال رشد خود را.
پازل ، پازل و پازل :
پازل ها بازی های بزرگ برای کودکان نوپا هستند زیرا تمام قوانین را پوشش می دهند: فیزیکی (از جمع آوری قطعات مناسب)، شناختی (حل پازل) و مهارت های عاطفی (یادگیری نحوه صبور بودن) و همچنین تقویت حافظه فرزندتان، یادگیری در مورد اشکال مختلف.
کشف متفاوت:
یک دسته بلوک از همان رنگ را در مقابل کودک خود قرار دهید و مطمئن باشید که حداقل یک بلوک از یک رنگ متفاوت را اضافه کنید (شما همچنین می توانید این کار را با میوه ها یا سبزیجات کوچک انجام دهید) و اجازه دهید او چیز های مختلف را تشخیص دهد.

بازی های کودک:
اگر فکر می کنید که نوزادان فقط غذا می خورند و می خوابند شما اشتباه می کنید!
در اینجا به نمونه هایی از اسباب بازی های بچه می پردازیم:
جغجغه هاي رنگي .
حلقه های بزرگ و بازی های شکستن.
عروسک نرم .
توپ بافته شده .
کتاب هایی با پارچه نرم و اسفنج برای نوزادان.
آهنگ ها و موسیقی ها را اضافه کنید.
عکس چهره ها و آینه های نشکن را فراموش نکنید.
اسباب بازی برای نوزادان از 7 تا 12 ماه:
کودکان بزرگتر بیشتر حرکت می کنند و نام خود و دیگر کلمات مشترک خود را درک می کنند، و می توانند اعضای بدن را تشخیص دهند.
در اینجا به چند مثال می پردازیم:
عروسک هاي بچه ها .
وسایل نقلیه چرخ دار پلاستیکی و چوبی.
آب بازي .
اسباب بازی های ورودی و خروجی: کاسه های پلاستیکی، مهره های بزرگ، توپ ها و اسباب بازی های تودرتو.
اسباب بازی های ساختمانی: بلوک های نرم بزرگ و مکعب های چوبی.
فشار کشیدن بازی ها : آنها نیاز به قدرت و تلاش عضلانی برابر با سن کوچک خود را و اشیاء کم و نرم به خزیدن در.
اسباب بازی برای یک ساله:
در این سن، کوچک شما ممکن است سفر خود را با راه رفتن پیوسته و حتی بالا رفتن از پله ها آغاز کرده باشد. آنها از داستان ها لذت می برند، و اولین حرف های خود را می گویند.

نمونه هایی از اسباب بازی برای کودکان یک ساله:

کتاب هایی با تصویرسازی ساده یا تصاویری از اشیاء واقعی.
ضبط با آهنگ و قافیه.
قرعه کشی با مداد رنگی غیر سمی، قابل شستشو و کاغذ بزرگ برای جلوگیری از رنگ آمیزی کاشی و جداول!
اسباب بازی های موبایل، عروسک ها، تخت عروسک ها و قدم زدن ها.
لوازم جانبی لباس (روسری و کیف پول).
حيوانات پلاستيکي .
ترکیبات پلاستیکی و چوبی "واقع بینانه" است.
پازل ، توپ های بزرگ و کوچک.

اسباب بازی برای کودکان دو ساله:

کودکان خردسال به سرعت زبان یاد می گیرند و آزمایش های فیزیکی زیادی انجام می دهند.
نمونه هایی از اسباب بازی برای کودکان دو ساله:
پازل چوبی و سوراخ (از 4 تا 12 قطعه).
اسباب بازی های طبقه بندی: (بر اساس اندازه، شکل، رنگ و بو).
دکمه ها، دست و پنجه نرم ها و فست کننده ها.
تخیل و اسباب بازی های ساختمانی: مانند مکعب، اسباب بازی حمل و نقل و مجموعه های ساختمانی، مبلمان به اندازه کودک (مجموعه آشپزخانه، صندلی، غذای اسباب بازی)، لباس فانتزی، عروسک هایی با لوازم جانبی، شن و ماسه و اسباب بازی های آبی.
مداد رنگی غیر سمی و قابل شستشو، قلم مو رنگ آمیزی بزرگ و لهستانی انگشت، کاغذ نقاشی بزرگ و قیچی برای کودکان نوپا با لبه های بی پرده، تخته سیاه و گچ بزرگ، و ابزار کوبه ای.
کتاب های مصور با جزئیات.
انواع موسیقی.
شما همچنین باید عضلات کوچک خود را آموزش داده و آنها را تشویق به استفاده از عضلات بزرگ و کوچک خود را: مانند بازی با توپ های بزرگ و کوچک برای لگد زدن و پرتاب، تجهیزات سواری (اما شاید سه چرخه تا زمانی که کودکان 3 ساله هستند)، تونل ها و بازی های باغ.
بازی های کودکان ۳ سال و بازی های کودکان ۵ سال (پیش دبستانی و مهد کودک):
بچه ها در این مرحله خیلی حرف می زنند و سوالات زیادی می پرسند.

نمونه هایی از اسباب بازی های 3 ساله و اسباب بازی های 5 ساله:

پازل و سوراخ: (با بیش از 12 تا 20 قطعه).
بلوک هایی که به هم می چسبند، گروه ها و دیگر اشیاء کوچکتر برای مرتب سازی بر اساس طول، عرض، ارتفاع، شکل، رنگ، بو، کمیت و دیگر ویژگی های بطری پلاستیکی مجموعه درب، کاسه، کلاه پلاستیکی، کلید، پوسته، خرس های متعدد، و مکعب های کوچک رنگی است.
بلوک برای ساخت سازه های پیچیده، اسباب بازی های حمل و نقل، مجموعه های ساخت و ساز، مبلمان به اندازه کودک، لباس های آماده، عروسک با لوازم جانبی، سالن های نمایش عروسکی ساده، شن و ماسه و اسباب بازی های آب.
مداد رنگی بزرگ و کوچک، قلم مو رنگ آمیزی بزرگ و کوچک و رنگ انگشت، کاغذ بزرگ و کوچک برای نقاشی و نقاشی، کاغذ ساخت و ساز رنگی، تخته سیاه و گچ بزرگ و کوچک.
خشت، خاک رس، خمیر اسباب بازی، بتونه، کاغذ و قراضه برای کلاژ، و ابزار اسباب بازی خود را.
سازهای کوبه ای، صفحه کلید، xylophones، tambourines.
کتاب های تصویری حاوی کلمات بیشتر و تصاویر دقیق تر از کتاب های نوپا هستند.
توپ های بزرگ و کوچک برای لگد زدن، پرتاب، چنگ زدن، تجهیزات سواری شامل دوچرخه های سه چرخ، تونل ها، اسباب بازی های کوهنوردی با تشک های ایمنی در زیر، سبدها و چرخ دارها، راکت ها و توپ های پلاستیکی، سنجاق بولینگ پلاستیکی، اهداف و اشیاء برای پرتاب به سمت آن ها و نیمکت کار با ویسه، چکش، ناخن و اره برای کودکان.
برخی از دستگاه های هوشمند تحت نظارت شما و برای مدت کوتاهی.
اسباب بازی برای کودکان 7 سال:
در اینجا برخی از ایده ها برای فرزند شما:
بازی مغز متفکر:
متفکر هیئت مدیره کد شکنی بازی استراتژی برای بازیکنان است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها به ویژه در میان بازی های آموزشی برای افراد ۷ ساله است.
وب سایت MentalUP:
بازی های آموزشی MentalUP منبع بزرگی از پازل برای کودکان در تمام سنین است. این ارائه می دهد ده ها تن از بازی های رایگان و سطوح مختلف دشواری از بازی های آموزشی برای 7 ساله.
هنر برش و شکل دادن به کاغذ:
معروف ترین بازی های کلاسیک در تمام دوران به عنوان اوریگامی یکی از فعالیت های مورد علاقه در بازی ها این فعالیت اجازه می دهد تا کودکان به توسعه هندسه، هماهنگی چشم دست و مهارت های حرکتی خوب است.
درخت خانواده:
از میان تمام فعالیت های بزرگ برای افراد 7 ساله در خانه، این فعالیت پیوند متفاوتی بین شما و فرزندتان ایجاد می کند و به فرزندتان اجازه می دهد تا بداند ریشه آنها از کجا می آید.


کد فایل: 99