دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد حقوق

عنوان پروپوزال: آثار تسلیم و تسلم در مبیع کلی



3. قیمت

3.1. تمامی قیمت ها قیمت خالص هستند. هرگونه مالیات و سایر هزینه‌های مربوط مانند عوارض، گمرک، تعرفه، عوارض و هزینه‌های اضافی تحمیلی توسط دولت باید به طور جداگانه در صورتحساب فروشنده درج شود، مگر اینکه در قیمت پایه لحاظ شده باشد و توسط خریدار بازپرداخت خواهد شد.

3.2. کلیه قیمت های پیشنهادی به مدت سی (30) روز از تاریخ عرضه ثابت است. در صورت تغییر قیمت مواد اولیه و حمل و نقل مربوطه، فروشنده حق تعدیل قیمت ها را دارد.

3.3. در صورتی که هزینه‌های عواملی که بر تولید تأثیر دارند (مانند هزینه‌های انرژی، نیروی کار، حمل‌ونقل، تدارکات) بیش از 5 درصد بر قیمت جهانی کالا در کشور تغییر کند، می‌توان با تنظیم قیمت‌ها حتی در طول یک دوره قیمت ثابت توافق شده مذاکره کرد. ارز فروشنده و/یا نرخ مبادله بین فروشنده و خریدار. اگر توافق معقولی حاصل نشود، فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند. اگر خریدار سفارش را لغو کند، فروشنده تمام هزینه‌های مواد خامی را که برای سفارش رزرو کرده است به اضافه تمام هزینه‌های اضافی که برای آماده‌سازی سفارش متحمل شده است، برای خریدار فاکتور می‌کند. خریدار متعهد می شود که چنین هزینه هایی را متقبل شود.

3.4. در غیر این صورت توافق بر اساس واحد پول یورو، پول ملی رسمی جمهوری فرانسه است.

4. شرایط پرداخت

4.1. فروشنده باید در هر تحویل یا تحویل جزئی کالا، فاکتورهایی را برای خریدار ارسال کند

4.2. فاکتورها باید شامل شماره سفارش خرید، فهرست کالاها، تاریخ ارسال، مقدار باشد

4.3. فروشنده و خریدار حق ادامه فاکتورینگ را برای خود محفوظ می دارند. پرداخت به حساب بانکی فروشنده یا بانک فاکتورینگ در صورت عدم توافق متفاوت است.

4.4. خریدار باید هزینه چنین کالاهایی را ظرف 30 روز تقویمی پس از تاریخ فاکتور پرداخت کند، مگر اینکه توافق دیگری صورت نگیرد. برای هر گونه تاخیر در پرداخت، خریدار باید به طور خودکار جریمه های تاخیر در پرداخت فروشنده را با نرخی معادل سه برابر نرخ بهره قانونی سالانه جاری در فرانسه و حداقل غرامت ثابت هزینه های بازیابی 40 (چهل) یورویی پرداخت کند.

4.5. خریدار متعهد می شود که کلیه هزینه های مربوط به بازپرداخت مطالبات، از جمله هزینه های وصول مطالبات یا سایر هزینه های مورد نیاز برای اقدام قانونی مناسب را متقبل شود. خریدار فقط در صورتی حق تسویه حساب را دارد که ادعای متقابل خریدار از نظر قانونی الزام آور باشد یا به صورت کتبی توسط فروشنده تأیید شده باشد.

5. اسناد

5.1 فروشنده باید مدارک لازم را به عنوان لیست بسته بندی، فاکتور تجاری، اسناد گمرکی، مطابق با ICC Incoterms که طرفین برای این قرارداد انتخاب کرده اند، در اختیار خریدار قرار دهد (یا به بانک مشخص شده توسط خریدار ارائه کند).

6. عدم انجام تعهد خریدار مبنی بر پرداخت ثمن در زمان توافق شده

6.1. اگر خریدار نتواند قیمت را در زمان توافق شده پرداخت کند، فروشنده باید یک دوره زمانی اضافی 14 روزه را برای انجام پرداخت به خریدار تعیین کند. در صورتی که خریدار در انقضای مدت اضافی قیمت را پرداخت نکند، فروشنده می تواند طبق ماده 10 این قرارداد، از این قرارداد خودداری کند.

6.2. اگر خریدار نتواند قیمت را در زمان توافق شده بپردازد، فروشنده در هر صورت حق دارد، بدون محدود کردن سایر حقوقی که ممکن است داشته باشد، از مبلغ معوقه (چه قبل و چه بعد از هر گونه قضاوت) بهره دریافت کند. سه برابر نرخ بهره قانونی سالانه در فرانسه.

7. عدم انجام تعهد فروشنده مبنی بر تحویل کالا در زمان توافق شده

7.1 اگر فروشنده نتواند کالا را در زمان توافق شده تحویل دهد، خریدار باید یک دوره زمانی اضافی 4 هفته ای را برای انجام تحویل به فروشنده تعیین کند. در صورتی که فروشنده نتواند کالا را در انقضای مدت اضافی تحویل دهد، خریدار می تواند طبق ماده 10 این قرارداد از این قرارداد خودداری کند.

8. عدم تطابق

8.1 خریدار باید کالاها را بررسی کند، یا باعث شود آنها در کوتاه ترین زمان ممکن در شرایط مورد بررسی قرار گیرند.

8.1.1. خریدار موظف است در صورت مشاهده آسیب دیدگی کالا ظرف مدت 1 روز به فروشنده اطلاع دهد و موظف است خسارت را در اوراق تحویل فورواردر قید کند. هرگونه هزینه ناشی از عدم اظهارنامه ممکن است به عهده خریدار باشد.

8.1.2. خریدار باید فروشنده را از عدم انطباق کالا با مشخص کردن ماهیت عدم انطباق ظرف 3 روز پس از کشف عدم انطباق توسط خریدار مطلع کند یا باید کشف می کرد. در هر صورت، خریدار حق اعتماد به عدم انطباق را از دست می دهد اگر حداکثر ظرف مدت 6 ماه از تاریخی که کالا واقعاً به خریدار تحویل داده شده است، فروشنده را مطلع نکند.

8.2. در صورتی که خریدار اخطار مقتضی عدم انطباق را به فروشنده داده باشد، خریدار به انتخاب خود می تواند:

8.2.1. از فروشنده بخواهید که مقدار گمشده کالا را بدون هیچ گونه هزینه اضافی به خریدار تحویل دهد.

8.2.2. از فروشنده بخواهید که کالا را با کالای منطبق جایگزین کند، بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای خریدار؛

8.2.3. الزام فروشنده به تعمیر کالا، بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای خریدار؛

8.2.4. قیمت را به همان نسبت ارزشی که کالای واقعی تحویل داده شده در زمان تحویل به ارزشی که کالای منطبق در آن زمان داشته است کاهش دهید. اگر فروشنده کالا را با کالای منطبق جایگزین کند یا کالا را طبق بند 8.2.2 و 8.2.3 این ماده جایگزین کند یا خریدار از پذیرش چنین عملکردی توسط فروشنده امتناع کند، خریدار نمی‌تواند قیمت را کاهش دهد.

8.2.5. از این قرارداد طبق ماده 10 این قرارداد اجتناب شود.

خریدار در هر صورت حق مطالبه خسارت را خواهد داشت.

9. انتقال ملک

فروشنده باید کالای مشخص شده در تایید سفارش و مشخصات محصول را فارغ از هرگونه حق یا ادعای شخص ثالث به خریدار تحویل دهد.

10. اجتناب (فسخ) قرارداد

10.1. در صورتی که طرفین هر یک از تعهدات خود را طبق این قرارداد، از جمله نقص، اجرای جزئی یا تأخیر انجام ندهد، نقض قرارداد وجود دارد.

10.2. یک نقض اساسی قرارداد وجود دارد که:

10.2.1. طبق این قرارداد، رعایت دقیق تعهدی که انجام نشده است، ضروری است. یا

10.2.2. عدم اجرای آن به طور قابل ملاحظه ای طرف زیان دیده را از آنچه که طبق این قرارداد مستحق انتظار بود، محروم می کند.

10.3. در صورت نقض قرارداد طبق بند 10.1 این ماده، طرف متضرر باید با اخطاریه به طرف دیگر، مدت زمان اضافی 4 هفته ای را برای اجرا تعیین کند. در طول مدت زمان اضافی، طرف متضرر ممکن است از اجرای تعهدات متقابل خود خودداری کند و ممکن است ادعای خسارت کند، اما نمی تواند اعلام کند که از این قرارداد اجتناب شده است. در صورتی که طرف مقابل در مدت زمان اضافی به تعهد خود عمل نکند، طرف متضرر می تواند از این قرارداد خودداری کند.

10.4. در صورت نقض اساسي قرارداد طبق بند 10.2 اين ماده، طرف متضرر مي‌تواند بدون تعيين مدت زمان اضافي براي اجرا به طرف مقابل، از انجام اين قرارداد خودداري كند.

10.5. اعلام اجتناب از این قرارداد تنها در صورتی مؤثر است که از طریق اخطار به طرف دیگر صورت گیرد.

11. فورس ماژور - بهانه ای برای عدم انجام

11.1. «فورس ماژور» به معنای جنگ، اضطرار، حادثه، آتش‌سوزی، زلزله، سیل، طوفان، اعتصاب صنعتی یا سایر موانعی است که طرف آسیب‌دیده ثابت می‌کند که خارج از کنترل او بوده و نمی‌توان انتظار داشت که مانع در نظر گرفته شود. زمان انعقاد این قرارداد یا اجتناب یا غلبه بر آن یا عواقب آن.

11.2. طرفی که تحت تأثیر فورس ماژور قرار گرفته است، به دلیل تأخیر در اجرا یا عدم اجرای هر یک از تعهدات خود در قبال این قرارداد، نباید این قرارداد را نقض کند یا در غیر این صورت مسئولیت دیگری در قبال طرف مقابل داشته باشد. تا حدی که تأخیر یا عدم اجرای آن به دلیل فورس ماژور باشد که طبق ماده 11.3 به طرف دیگر اطلاع داده است. زمان اجرای آن تعهد مطابق با ماده 11.4 تمدید خواهد شد.

11.3. اگر در رابطه با هر یک از طرفین فورس ماژور رخ دهد که بر اجرای هر یک از تعهدات آن تحت این قرارداد تأثیر بگذارد یا احتمالاً تأثیر بگذارد، باید طرف دیگر را در مدت معقولی از ماهیت و وسعت شرایط مورد نظر مطلع کند. تأثیر آنها بر توانایی آن برای انجام

11.4. اگر هر یک از طرفین از اجرای هر یک از تعهدات خود تحت این قرارداد جلوگیری کند یا به دلیل فورس ماژور برای یک دوره مستمر بیش از سه ماه به تعویق بیفتد، طرفین باید با حسن نیت مذاکره کنند و بهترین تلاش خود را برای توافق در مورد چنین اصلاحاتی به کار گیرند. این قرارداد یا ترتیبات جایگزینی که ممکن است منصفانه و معقول باشد تا آثار آن کاهش یابد، اما در صورتی که در مدت 30 روز دیگر در مورد این اصلاحات یا ترتیبات به توافق نرسند، طرف مقابل حق دارد با ارائه این قرارداد، این قرارداد را فسخ کند. اخطار کتبی به طرف متاثر از فورس ماژور.

12. توافق کامل

12.1. این قرارداد کل توافق بین طرفین را تعیین می کند. هیچ یک از طرفین این قرارداد را با اتکا به هیچ گونه نمایندگی، ضمانت یا تعهد طرف دیگر که به صراحت در این قرارداد ذکر نشده یا به آن اشاره نشده است، منعقد نکرده است. این ماده هیچ گونه مسئولیتی را در قبال اظهارات نادرست متقلبانه مستثنی نمی کند.

12.2. این قرارداد نمی تواند تغییر کند مگر با توافق کتبی طرفین (که ممکن است شامل ایمیل باشد).

13. اطلاعیه ها

هرگونه اطلاعیه تحت این قرارداد باید به صورت کتبی باشد (که ممکن است شامل ایمیل باشد) و ممکن است با ترک آن یا ارسال آن به آدرس طرف دیگر، به نحوی که دریافت اخطار را ثابت کند، ارسال شود.

14. رویه حل اختلاف

هر گونه اختلاف، اختلاف یا ادعای ناشی از یا مربوط به این قرارداد، به ویژه انعقاد، تفسیر، اجرا، نقض، فسخ یا بی اعتباری آن، در نهایت توسط دادگاه های ورسای/فرانسه که صلاحیت انحصاری آن را دارند حل و فصل خواهد شد. در صورتی که فروشنده و خریدار از یک ملیت باشند، معمولاً ممکن است تصمیم بگیرند که از دادگاه محلی استفاده کنند.

15. قانون قابل اجرا و اصول راهنما


مشخصات این پروپوزال:
عنوان پروپوزال: آثار تسلیم و تسلم در مبیع کلی
موارد قابل استفاده از این پروپوزال: آموزش پروپوزال نویسی – برای درس روش تحقیق و سمینار و کلیه امور پژوهشی مرتبط
شامل همه قسمت های یک پروپوزال استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری– ابزار - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحه : 31 صفحه پروپوزال / 168 صفحه پایان نامه

هدیه ویژه : این پروپوزال به همراه فایل کامل پایان نامه می باشد. بعد از خرید پروپوزال پایان نامه را دریافت می کنید.


کد فایل : 79


دانلود این فایل پس از پرداخت امکان پذیر است.

قیمت : 42500 تومان

خرید از این سایت کاملا امن و تحت نظارت بانک مرکزی است.


دسته بندی موضوعی نمونه پروپوزال های آماده ویژه درس روش تحقیق

پروپوزال های روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی

پروپوزال های روانشناسی مشترک همه گرایش ها

پروپوزال های روش تحقیق روانشناسی

پروپوزال های روانشناسی تربیتی

پروپوزال های روانشناسی بالینی

پروپوزال های روانشناسی عمومی

پروپوزال های روانشناسی کودکان استثنایی

پروپوزال های روانشناسی صنعتی سازمانی

پروپوزال های علوم تربیتی

پروپوزال های مدیریت آموزشی

پروپوزال های ارشد مشاوره

پروپوزال های مدیریت

پروپوزال های مدیریت بازرگانی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بین الملل

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی داخلی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی مالی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی

پروپوزال های مدیریت دولتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت دولتی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی مالی

پروپوزال های مدیریت اجرایی

پروپوزال های مدیریت اجرایی استراتژیک

پروپوزال های مدیریت اجرایی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت صنعتی

پروپوزال های مدیریت صنعتی مالی

پروپوزال های مدیریت صنعتی تولید

پروپوزال های مدیریت صنعتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت مالی

پروپوزال های مدیریت منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت بیمه

پروپوزال های مدیریت فناوری اطلاعات

پروپوزال های مدیریت جهانگردی

پروپوزال های مدیریت سیستم اطلاعاتی

پروپوزال های مدیریت تکنولوژی

پروپوزال های مدیریت MBA

پروپوزال های حساداری

پروپوزال های ارشد حسابداری

پروپوزال های پرستاری

پروپوزال های ارشد پرستاری

پروپوزال های تربیت بدنی

پروپوزال های تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی

پروپوزال های تربیت بدنی رفتار حرکتی

پروپوزال های تربیت بدنی مدیریت ورزشی

پروپوزال های ادبیات فارسی

پروپوزال های زبان و ادبیات فارسی