دانلود پروپوزال آماده حقوق بین الملل درباره سازمان اکو

عنوان پروپوزال: اتحادیه اروپا و سازمان همکاری اقتصادی اکو

سازمان همکاری اقتصادی (ECO) یک سازمان منطقه ای بین دولتی است که شامل کشورهایی از اروپا، قفقاز و آسیای مرکزی، خاورمیانه و آسیای جنوبی با بیش از 460 میلیون نفر جمعیت و بیش از 8 میلیون کیلومتر مربع است که روسیه را به خلیج فارس و چین را به اروپا متصل می کند. هدف کلی سازمان توسعه اقتصادی پایدار کشورهای عضو و منطقه به عنوان یک کل است. این سازمان که در سال 1964 توسط ایران، پاکستان و ترکیه به عنوان همکاری منطقه ای برای توسعه (RCD) تاسیس شد، در سال 1985 به "ECO" تغییر نام داد.


در سال 1992 و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، جمهوری اسلامی افغانستان و شش جمهوری شوروی سابق یعنی جمهوری آذربایجان، جمهوری قزاقستان، جمهوری قرقیزستان، جمهوری تاجیکستان، ترکمنستان و جمهوری ازبکستان نیز به این سازمان پیوستند. تشکیل یکی از بزرگترین بلوک های منطقه ای در آسیا و فراتر از آن.


در حدود سه دهه گذشته، کشورهای عضو اکو برای تسریع سرعت توسعه منطقه ای از طریق تلاش های مشترک خود با یکدیگر همکاری کرده اند. علاوه بر پیوندهای مشترک فرهنگی و تاریخی، آنها توانسته اند از پیوندهای زیرساختی و تجاری موجود برای تقویت بیشتر عزم خود برای انتقال امیدها و آرزوهای خود به یک واقعیت ملموس استفاده کنند.


در مارس 2017، سران کشورها/دولت های عضو در سیزدهمین اجلاس سران خود در اسلام آباد "چشم انداز 2025 اکو" را تایید کردند که در آن جهت گیری های اصلی اکو در سال های آینده ترسیم شده است.


بیانیه چشم انداز:


با توجه به تحولات سریع اجتماعی-اقتصادی، سیاسی و علمی در سطوح منطقه ای و جهانی و با در نظر گرفتن فرصت ها و چالش های پیش روی سازمان، پیش بینی می شود که «اکو راه را به سوی سرزمینی یکپارچه و یکپارچه هموار کند. اقتصادهای پایدار و همچنین منطقه تجارت آزاد که توسط جوامع با تحصیلات عالی به دست آمده و حکومتداری بهبود یافته از طریق افزایش همکاری ها به دست آمده است.


ما تصمیم داریم سازمان را برای رویارویی با چالش‌ها و پیشبرد اصول بنیادی سازمان برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی پروژه‌ای و توسعه و تقویت نهادهای اکو، مجهزتر کنیم و آنها را قادر به ایفای نقش فعال در تحقق اهداف سازمان و اجرای برنامه‌ها کنیم. چشم انداز. ما همچنین نیاز به تقویت دبیرخانه اکو برای تحقق چشم انداز خود را تشخیص می دهیم.


اصول اصلی:


1. پایداری


ما تصدیق می کنیم که هر گونه منافع بلندمدت برای مردم منطقه از طریق برنامه های اجتماعی و اقتصادی به پیشرفت پایدار بلند مدت بستگی دارد، بنابراین ما عزم خود را برای حمایت از تلاش های جهانی با هدف رسیدگی به چالش های پیش روی جامعه بین المللی ابراز می کنیم. ما اهداف و اهداف تعریف شده توسط اجلاس توسعه پایدار سازمان ملل متحد در سپتامبر 2015 را که در سند نتیجه آن "تغییر جهان ما: دستور کار 2030 برای توسعه پایدار" ذکر شده است، به اشتراک می گذاریم. در انجام این کار، ما به نیازها و نگرانی های فوری منطقه خود و مردم آن همانطور که در این چشم انداز شناسایی شده است، اولویت خواهیم داد. برای این منظور از مشارکت با سازمان های بین المللی و منطقه ای مربوطه استقبال خواهیم کرد.


ما وابستگی متقابل قوی بین صلح و توسعه را تصدیق می کنیم و بر این باور راسخ خود تأکید می کنیم که صلح و ثبات برای تحقق اهداف واقعی رشد اقتصادی پایدار، توسعه پایدار و رفاه کشورها و مردم ما ضروری است. ما مجدداً خود را متعهد می‌کنیم که به حمایت از تلاش‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی برای کمک به افغانستان در تلاش برای دستیابی به صلح و رفاه پایدار ادامه دهیم.


2. یکپارچه سازی


ما اکنون منطقه ای هستیم که مجموعاً بیش از 440 میلیون نفر جمعیت دارد و در زمینه اقتصادی به نتایج قابل توجهی مانند افزایش رشد اقتصادی و کاهش فقر و همچنین افزایش جریان تجارت و سرمایه گذاری در سال های گذشته دست یافته ایم.


ما با تلاش‌های متقابل گام‌های لازم را در جهت توسعه اجتماعی-اقتصادی منطقه برداشته‌ایم که به رفاه مردم ما و بهبود مستمر زندگی آنها کمک کرده است. ما مصمم هستیم که بر این دستاوردها بنا کنیم و تلاش های خود را برای دستیابی به اهداف مشترک تشدید کنیم.


ما به نمایندگی از اعضای متنوع و مجهز به منابع طبیعی و انسانی گسترده که می‌تواند به ایجاد فعالیت‌های اقتصادی در منطقه کمک شایانی کند، اذعان می‌کنیم که پیوندهای تاریخی و فرهنگی ریشه‌دار ما عامل مهمی در تقویت حس یکپارچگی و همکاری منطقه‌ای است. ، که می تواند از طریق تقریب سیاست در حوزه های اولویت انتخاب شده تقویت شود.


به منظور توسعه بیشتر همکاری های اقتصادی در منطقه، ما آمادگی خود را برای تشدید همکاری اکو با سایر جوامع اقتصادی منطقه، موسسات اقتصادی و مالی بین المللی که توسط همه کشورهای عضو امکان پذیر است، ابراز می کنیم.


3. محیط مساعد


محیط اقتصادی مساعد در منطقه، پیش نیازی برای تحریک اقتصاد ملی کشورهای عضو، تقویت همکاری های درون منطقه ای و ادغام در اقتصاد جهانی است. ما عزم خود را برای ارتقای محیط مساعد در منطقه و برداشتن گام‌های ملموس برای توانمندسازی مردم خود برای استفاده از توانایی‌های خود با قدرت در تعقیب نوآوری، تولید و ایجاد شغل، که مؤلفه‌های مهم تلاش‌های ما برای تبدیل اکو به منطقه‌ای یکپارچه و پایدار است، تکرار می‌کنیم. . محیط مساعد و مساعد برای همکاری های منطقه ای از طریق پایبندی به اصول برابری، برابری، منافع متقابل و شفافیت حاصل خواهد شد.


زمینه های همکاری:


برای تحقق همکاری های منطقه ای تقویت شده برای رشد و توسعه اقتصادی در راستای این چشم انداز، ما مصمم به توسعه و اجرای استراتژی ها در زمینه های زیر در طول دهه آینده هستیم:


تجارت
حمل و نقل و اتصال
انرژی
گردشگری
رشد اقتصادی و بهره وری
رفاه اجتماعی و محیط زیست


مشخصات این پروپوزال:
عنوان پروپوزال: اتحادیه اروپا و سازمان همکاری اقتصادی اکو
موارد قابل استفاده از این پروپوزال: آموزش پروپوزال نویسی – برای درس روش تحقیق و سمینار و کلیه امور پژوهشی مرتبط
شامل همه قسمت های یک پروپوزال استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری –ابزار - روش اجرا - روش تجزیه و تحلیل اطلاعات - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحه: 30


کد فایل : 75


دانلود این فایل پس از پرداخت امکان پذیر است.

قیمت : 42500 تومان

خرید از این سایت کاملا امن و تحت نظارت بانک مرکزی است.


دسته بندی موضوعی نمونه پروپوزال های آماده ویژه درس روش تحقیق

پروپوزال های روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی

پروپوزال های روانشناسی مشترک همه گرایش ها

پروپوزال های روش تحقیق روانشناسی

پروپوزال های روانشناسی تربیتی

پروپوزال های روانشناسی بالینی

پروپوزال های روانشناسی عمومی

پروپوزال های روانشناسی کودکان استثنایی

پروپوزال های روانشناسی صنعتی سازمانی

پروپوزال های علوم تربیتی

پروپوزال های مدیریت آموزشی

پروپوزال های ارشد مشاوره

پروپوزال های مدیریت

پروپوزال های مدیریت بازرگانی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بین الملل

پروپوزال های مدیریت بازرگانی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازاریابی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی داخلی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی مالی

پروپوزال های مدیریت بازرگانی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی

پروپوزال های مدیریت دولتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت دولتی تحول

پروپوزال های مدیریت دولتی مالی

پروپوزال های مدیریت اجرایی

پروپوزال های مدیریت اجرایی استراتژیک

پروپوزال های مدیریت اجرایی بازاریابی

پروپوزال های مدیریت صنعتی

پروپوزال های مدیریت صنعتی مالی

پروپوزال های مدیریت صنعتی تولید

پروپوزال های مدیریت صنعتی منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت مالی

پروپوزال های مدیریت منابع انسانی

پروپوزال های مدیریت بیمه

پروپوزال های مدیریت فناوری اطلاعات

پروپوزال های مدیریت جهانگردی

پروپوزال های مدیریت سیستم اطلاعاتی

پروپوزال های مدیریت تکنولوژی

پروپوزال های مدیریت MBA

پروپوزال های حساداری

پروپوزال های ارشد حسابداری

پروپوزال های پرستاری

پروپوزال های ارشد پرستاری

پروپوزال های تربیت بدنی

پروپوزال های تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی

پروپوزال های تربیت بدنی رفتار حرکتی

پروپوزال های تربیت بدنی مدیریت ورزشی

پروپوزال های ادبیات فارسی

پروپوزال های زبان و ادبیات فارسی